Je moet inloggen om alles te kunnen zien, als je geen account hebt gelieve te registreren, registreren duurt maar enkele seconden je moet niet eens je account activeren via email je account is direkt klaar!
VIN clan
Je moet inloggen om alles te kunnen zien, als je geen account hebt gelieve te registreren, registreren duurt maar enkele seconden je moet niet eens je account activeren via email je account is direkt klaar!
VIN clan
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Onderwerp: WAR guide Gear, Tips, Stratgies! di maa 15, 2011 1:57 am
Welkom op ons WAR guide thread, ik en trust zullen da samen maken.
Ik ga de Gear doen, Trust de Tips & Tactics.
1. Bij een war pak je best 2 combat Styles mee.
Hier zijn een paar voorbeelden wat voor gear je kan aan doen als je egt neit weet vraag het mij gerust op rs.
Range/Melee:
Neem gerust je beste gear mee zoals: Vervang je Black Dhide door Karils. Rune door Torags, Bandos of zelf Torva ;D Rune Cbow door Chaotic crossbow etc. Main wapen Whip, CLS, Rapier etc.
Spec wep naar keus. Je food setup kies je best zelf hoe je het wilt.
Mage/Melee:
Neem gerust je beste gear mee zoals: Vervang je Black Dhide door Karils. Mystic door Ahrims,Zuriels, Infinity. Ancient staff door Staff of light, Master wand, Chaotic staff Rune door Torags, Bandos of zelf Torva ;D Main wapen Whip, CLS, Rapier etc. Rune Cbow door Chaotic crossbow etc.
Spec wep naar keus. Je food setup kies je best zelf hoe je het wilt.
Mage/range/melee: WORDT NOG TOEGEVOEGT.
Vin Trust Bandos Member
Aantal berichten : 90
Onderwerp: Re: WAR guide Gear, Tips, Stratgies! wo maa 16, 2011 12:10 am
Elloo!
Ten eerste: Excuses dat ik de posts heb verwijderd, de thread was niet helemaal af en ik wou het graag overzichtelijker hebben als we ten eerste eventjes de posts verwijderen .
Post dus niet voordat de thread klaar is! Ik zal dit wel vermelden!!
De Tactiek!
De tactiek die we gaan gebruiken is een soort verdeel- en heers tactiek. Ikzelf noem het de klem-driehoek tactiek. Dit is de tactiek die Vin Wander bedacht heeft voor een 1VS1 area!
De tactiek gaat als volgt:
De clan zal in 3 worden gesplitst: Een team in het oosten, eentje in het midden en eentje in het westen. Alle 3 de teams bevatten minimaal 1 mage en 1 ranger. Voor de rest bevat elk team een meleer.
De Oost- en West team zullen aan de rand van de area moeten blijven! Het midden-team zal de andere clan aanvallen en de Oost- en West team zal vervolgens ook zijn slag slaan.
Het middenteam moet, omwille van de obstakels, af en toe wel eens uit mekaar gaan. Maar kom daarna direct weer samen!
Als je het op een foto zet, krijg je dit te zien: ( Sigga wil jij eventjes zorgen dat de foto's werken? )
Set up a caller!
Om alle informatie te krijgen die iedereen nodig heeft, kan je best een caller gebruiken. Een caller is een persoon die alle strategies verteld en zegt wie jij moet pilen. Hij/zij kan ook zeggen wat er gedaan moet worden. Alle gesprekken kan je dan gewoon simpelweg op je speelscherm zien. Een beetje hoger dan de PM plekje :p.
Om iemand als caller in te stellen kan je het beste deze stappen volgen:
1) Ga naar je speelscherm, ietsjes boven de PM chat zie je een tekstballonntje. Klik hierop ( Rechtermuisknop! )
2) Ga naar Set caller.
3) Tik de naam in die jij wilt setten als caller.
@ Sigga
Kan je de foto's eventjes checken zodat ze het kunnen zien?
@ trust gedaan
@ Wander
Mochten er nog dingetjes ontbreken, ik hoor het graag .
@ De rest
De thread is nog niet af. Graag nog niet posten :S.
Vin Wander Dharok Member
Aantal berichten : 32
Onderwerp: Re: WAR guide Gear, Tips, Stratgies! do maa 17, 2011 12:51 pm
trust prima gedaan, ze kunnen alles prima zien. dit is presies wat it ik bedoelde:)
vin alec Dharok Member
Aantal berichten : 34
Onderwerp: nu nog hopen dat we gaan wi do maa 17, 2011 6:03 pm
zo lekker :p 1) goeie taktiek door jamal gemaakt^^ 2) goeie guide van sigga voor armour dat je kan aandoen^^
en dan ng 1puntje 3) NU NOG ALLEEN HOPEN DAT WE GAAN WINNEN!!!! tuurlijk gaan we winnen xd
muruler Bandos Member
Aantal berichten : 58
Onderwerp: Re: WAR guide Gear, Tips, Stratgies! za maa 19, 2011 8:51 pm